Pri projektu boš predstavil svoje hobije. Najprej pomisli, kateri so tvoji trije najljubši hobiji, dejavnosti, ki bi jih lahko predstavil s sliko in zvokom.
Nato najdi ustrezno ozadje, dodaj figuro, predmete.
Predstavitev se naj začne s klikom na zeleno zastavico.
Predstavitev naj bo interaktivna, to pomeni, da se ob kliku na figuro ali predmet nekaj zgodi.
V predstavitvi uporabi Krmiljenje – spremembo položaja (drsenje, premikanje, vrtenje) in spremembo položaja v koordinatah. Zamenjaj figure/predmete ali jim spremeni obliko (kopija figure predmeta; kot pri semaforju), lahko tudi velikost.
Figure/predmeti lahko govorijo, pomislijo, sporočijo …; pazi na časovno zaporedje.
Med predstavitvijo zamenjaj tudi ozadje.
Projekt shrani (imenuj ga hobi in svoje ime, npr.: hobi Simon), ga “DELI” in URL naslov do projekta pošlji učitelju na elektronski naslov simon@11sola.si.
Ne pozabi uživati pri delu 🙂
Točkovnik:
- začet projekt in prijava v scratch: 2T
- ozadje, figura/predmet: 2T
- sprememba videza (risanje, barvanje, brisanje …) ozadja, figure/predmeta: 2T
- uporaba Premikanja, Izgleda, Zvoka, Svinčnika, Krmiljenja in Dogodkov: 7T
- interaktivnost: 1T
- informacija uporabniku, kaj mora klikniti, katero tipko pritisniti …: 1T
- ustrezno časovno zaporedje: 1T
- shranjen projekt, poslano učitelju (mail ali studio): 2T
Kriterij:
ocena | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 |
točke | 16-18 | 13-15 | 10-12 | 8-9 | do 7 |