Učenci 9. B, 9. C in 9. D razreda so si v kinu ogledali film z naslovom Divji safari. Film je posnet v 3D-tehniki s posebnimi učinki. Učenci so uživali v letalskem letu nad afriškimi savanami, v vožnji z džipom in v opazovanju divjih živali. Po predstavi so mnogi imeli občutek, da so Afriko zares obiskali. Nekaterim pa film ni bil všeč in so se ob njem dolgočasili.
Naslednji dan so v šoli pri matematiki izvedli anketo o filmu. Vsak učenec je na listek napisal oceno filma v razponu od 1 do 10, še pred tem pa označil svoj spol: M– moški in Ž – ženski. Učitelj je zbral listke in dobil naslednje podatke.
(M, 7), (Ž, 3), (Ž, 9), (M, 1), (M, 5), (Ž, 6), (Ž, 7), (Ž, 4), (M, 6), (Ž, 7), (M, 9), (M, 10),(M, 10), (Ž, 5), (Ž, 6), (M, 3), (M, 1), (Ž, 7), (Ž, 6), (M, 1), (Ž, 8), (Ž, 6), (Ž, 2), (M, 10), (M, 9), (M, 4), (Ž, 1), (Ž, 2), (M, 2), (M, 6), (Ž, 5), (M, 10), (M, 5), (M, 5), (Ž, 4), (Ž, 10), (Ž, 8), (Ž, 6),(Ž, 6), (M, 1), (Ž, 4), (M, 1), (Ž, 6), (Ž, 9), (M, 10), (M, 9), (Ž, 5), (Ž, 7), (M, 10), (Ž, 7).
Podatke uredi s programom za urejanje preglednic.
Grafično predstavi podatke.