Pri projektu boš predstavil svoje hobije. Najprej pomisli, kateri so tvoji trije najljubši hobiji, dejavnosti, ki bi jih lahko predstavil s sliko in zvokom.

Nato najdi ustrezno ozadje, dodaj figuro, predmete.

Predstavitev se naj začne s klikom na zeleno zastavico.

Predstavitev naj bo interaktivna, to pomeni, da se ob kliku na figuro ali predmet nekaj zgodi.

V predstavitvi uporabi Krmiljenje – spremembo položaja (drsenje, premikanje, vrtenje) in spremembo položaja v koordinatah. Zamenjaj figure/predmete ali jim spremeni obliko (kopija figure predmeta; kot pri semaforju), lahko tudi velikost.

Figure/predmeti lahko govorijo, pomislijo, sporočijo …; pazi na časovno zaporedje.

Med predstavitvijo zamenjaj tudi ozadje.

Projekt shrani (imenuj ga hobi in svoje ime, npr.: hobi Simon), ga “DELI” in URL naslov do projekta pošlji učitelju na elektronski naslov simon@11sola.si.

Ne pozabi uživati pri delu 🙂

Točkovnik:

  • začet projekt in prijava v scratch: 2T
  • ozadje, figura/predmet: 2T
  • sprememba videza (risanje, barvanje, brisanje …) ozadja, figure/predmeta: 2T
  • uporaba Premikanja, Izgleda, Zvoka, Svinčnika, Krmiljenja in Dogodkov: 7T
  • interaktivnost: 1T
  • informacija uporabniku, kaj mora klikniti, katero tipko pritisniti …: 1T
  • ustrezno časovno zaporedje: 1T
  • shranjen projekt, poslano učitelju (mail ali studio): 2T

Kriterij:

ocena 5 4 3 2 1
točke 16-18 13-15 10-12 8-9 do 7

 

(Skupno 37 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost