Scratch – preverjanje znanja

Pri tej nalogi boš predstavil sebe. Najprej pomisli katere so tri tvoje značilnosti, s katerimi bi se lahko predstavil s sliko in zvokom?

Nato najdi ustrezno ozadje, dodaj figuro in še najljubši predmet (žoga, medvedek, avtomobilček …).

Predstavitev se naj začne s klikom na zeleno zastavico.

Predstavitev naj bo interaktivna, to pomeni, da se ob kliku na figuro nekaj zgodi. Ob kliku na predmet (žoga, medvedek, avtomobilček …) se na primer pojavi oblaček z besedilom o tem predmetu, nato se žoga, medvedek, avtomobilček … premakne.

Med predstavitvijo zamenjaj tudi ozadje.

Sporočila1

Sporočilo je nekaj, kar sporočiš eni ali večim osebam. Tako lahko mama reče (in s tem pošlje sporočilo): otroci pridite na torto. Otroci slišijo sporočilo in pridejo k mizi. Morda kakšen otrok ne mara torte, zato ne bo prišel k mizi in se bo igral dalje.

Tudi v Scratchu lahko pošiljamo sporočila in s tem sprožimo dogodke (oziroma odzive). Program lahko sestavimo tako, da se samo določene figure odzovejo na sporočilo (tako kot tisti otroci, ki imajo radi torto).

Poskusite: Miš lovi slona

Scratch 2

Prvi koraki v Scratchu

Navodilo:

Na spletni strani http://scratch.mit.edu/ se prijavi (ne pozabi svojega uporabniškega imena in gesla) in klikni na meni Ustvari.

Naloge rešuješ v spletni učilnici SIO (prijavi se kot Gost): https://skupnost.sio.si/course/view.php?id=10

 

1. naloga: Prvi koraki v Scratchu (maček ali druga figura se premika in govori): https://skupnost.sio.si/mod/page/view.php?id=286906

Domača naloga: Angry Birds (naloge 1-5): http://studio.code.org/hoc/1 
Scratch
ArnesPošta
menjava gesla e-pošta
menjava gesla AAI

Scratch 7

Navodila za naloge dobiš v spletni učilnici. Prijavi se z AAI računom. Danes peljemo na sprehod psa in naredimo še sprehod po stopnicah.

več...

Sporočila3

Že znane naloge bomo tokrat rešili/nadgradili s spremenljivkami: Predstavitev Nadgradnja labirinta Nujna je uporaba spremenljivk!

več...
(Skupno 1.895 obiskov, današnjih obiskov 4)
Dostopnost